Monday, May 10, 2004

امروز داشتم کارتون نگاه میکردم یه جمله خوب یاد گرفتم:
It is not going down that makes you a looser, It is staying there that makes you one .


جالب نبود؟ من به سلامتی یه امتحانم رو دادم و فکر کنم به اندازه بقیه بد دادم...این چند روز همه مشغول سر کار گذاشتن هستن. استاد اقتصادمون جمعه کلاس جبرانی گذاشته بود همه اومدن خودش یادش رفت بیاد! امروز ساعت 7-9 شب ما رو کشید دانشگاه و بعد از کلی درس دادن که من دریغ از یه کلمه بفهمم اعلام کرد اینا تو پایان ترم نمیاد! البته این استاد که اصولا نوبره. جلسه آخر کلاس اومد گفت: خوب!امتحان پایان ترم هم مثل میان ترم ها جزوه بازه...ما رو میگی همه با دهن باز نگاش میکردیم...معلوم شد یادش رفته بوده به ما هم بگه امتحان کتاب بازه.
امتحان امروز هم در واقع به خاطر یه پسره هم کلاسیمون که چینیه ده روز جلو افتاد ( سر کلاس پنج نفریم) که آقا میخواست زود تر بره چین زن بگبره...امروز همه رفتیم سر جلسه خودش نیومد!

من برم ورقه نمره بدم فعلا. جوانان عزیز شما مثل من نباشید و کارهاتون رو سر موقع انجام بدید...کار امروز به فردا میفکن!

No comments: