Tuesday, May 04, 2004

* خبر اول: کوزه خانوم دات کام شد!لینکش همون بغله . حتما سر بزنین. شیرینی ما یادش نره...
* خبر دوم: من جدا چشمام ضعیف شده و شوخی هم نداره. اگه عینک نزنم یادم میافته که باید بزنمش..این یعنی افتادیم تو سرپاینی...
* خبر سوم و مهم ترین خبر: اگر تو گوگل تایپ کنید golkhooneh یا گل خونه اینجا رو نشون میده!همین الان برین تایپ کنین دوباره بیایین تو تا به عمق خبر پی ببرین.

امروز یه معلم زبان رو تو دانشگاه دیدم که قبل از انقلاب دانشجوی ایرانی داشته...حالا چه قدر ذوق کرد منو دید که بماند...بعد از 25 سال و اندی! یادش بود ممنون به فارسی میشه تشکر...بعضیا هم بد حافظه شون قویه.

این مجله روان شناسی جامعه هم ارزش نگاه کردن داره. من دیگه برم. دیشب 3 ساعت خوابیدم و درس هم دارم. جریان از این قراره که این بدن بیچاره من شب کاره اما همه دنیا صبحها کار میکنند برای همین من بیچاره مجبورم هر ازگاهی یه زجر اینجوری تحمل کنم که ساعتم بیاد سر جاش. البته دوباره هی یه ربع یه ربع عقب میافته تا یهو به خودم میام میبینم دارم 5 صبح میخوابم! اگر کسی این مشکل رو حل کرده به منم بگه.

No comments: