Sunday, May 02, 2004

بعضی وقتا میشه که چیزهای خیلی ریز جمع میشن و یه کوه میسازن که دیگه نمیشه بلندش کرد. گاهی اوقات آدم اجزای کوه رو میدونه چیه...شکل گرقتنش رو دیده...اما گاهی وقتها هم مثل الان من یهو به خودت میایی و میبینی یه کوه جلوت سبز شده . اینجور موقعها آدم هی زور میزنه...هل میده...دور میزنه شاید یه راهی پیدا کنه از این اوضاع بیاد بیرون...اما بدترخسته میشه و مستاصل...فکر کنم بهترین کار تو این موقع اینه که از یه آدم دیگه کمک بگیریم...آدم خوبه بخواد مسئولیت زندگیش رو قبول کنه اما خوب نیست مثل من همه چیز رو تو خودش بریزه...
--------------------------------------------

اگه میخوایین یه دعوای حسابی راجع به هم جنس گرایی ببینین اینجا رو نگاه کنین.
--------------------------------------------

اون لوگوی اون بغل مال پژمان هست. فکر کنم اگه اینجا رو ادامه بدم به خاطر تحویلات اونه...حتی متن دیروز رو راجع به گل آقا تو سایتش گذاشت...همین جا ازش تشکر میکنم...آقا شماهایی که راه گم میکنید و اینکاره اید ما تازه کارها رو هم تحویل بگیرید...انشا الله وبلاگ عروسی بچه ها! حالا لازم نیست قد پژمان تحویل بگیرید. همین که سر بزنید کافیه و خوب اگه نظری دارین بگین...

No comments: