Saturday, February 26, 2005

من این چند روز رو به قبله از دل درد داشتم میمردم. وقتی رفتم مرکز بهداشت یارو همچین ترس برش داشت که کلی هشدار و انذار که اگر تب کردی یا درد دلت شروع کرد تکون خوردن(ترجمه سلیس فارسی) یا هی گلاب به روتون بالا آوردی به این شماره اورژانس زنگ بزن چون آپاندیس هم یه خورده همینجوریا شروع میشه. بعد هم منو با قرص ضد تهوع رونه خونه کرد. قبل از رفتن به خونه ما دم اداره پست وایسادیم که کوزه یه کتاب پست کنه که همونجا بود که دیگه آبجیتون بیش از این طاقت نیاورد و سنگفرش دم اداره پست شیطان بزرگ به شام دیشب و چایی نبات امروز صبح مزین شد. اونایی که مسموم شدن میدونن که بهترین اتفاق برای یه آدمی که مسموم شده اینه که اساسی بالا بیاره. بعدش تب کردم که بهشون زنگ زدم و طرف گفت مال بی آبی بدنته، سعی کن کم کم آب بخوری. اما دل دردم تموم شد و بعد از صرف دو وعده کته سفید و 12 ساعت خواب الان در خدمت شما هستم.
یه بارتو وبلاگ مرحوم(خود وبلاگ مرحوم شده نه صاحبش) لیمو ترش خوندم که پسرها هیکل براشون بیشتر از قیافه مهمه. مثلا میگن یارو خیلی خوشگل نیست اما هیکلش خیلی توپسه اما هیچ وقت آدم نمیشنوه بگن خیلی چاقه اما عوضش خوشگله. خوب که فکر کنی میبینی این مساله به نفع دختر هاست چون قیافه یه چیز مادرزادیه که نمیشه کاریش کرد اما هیکل گوریل هم با 6 ماه ورزش و غذای منظم میزون میشه. حالا فمینیستها نیان بگن آدم برای خودش باید این کار ها رو بکنه ها! من اینو گفتم برای اینکه ما زنها* هرچقدر فمینیست باز هم زنیم و غریزه داریم و غریزه مون دلش میخواد این مذکر دو پا رو جذب کنه. حالا اگر بعد از جذب خواستین هر بلایی سر بدبختش بیاریم به خودمون مربوطه!
آهنگ اینجا رو گوش دادین؟ من خیلی باهاش حال میکنم. خیلی لطیفه.
میخوام یه ایمیل بلند بالا بزنم به خودم بگم بابا اشکالی نداره دوست من اگه تو یه چند قدم تو زندگی از اینا عقب تری. مهم اینه که داری تلاش میکنی. انقدر سخت نگیر بابا!
---------------------------
* زنان همجنسگرا یا دوجنسگرا(در مواردی که ارتباط با زن دیگریست) را شامل نمیشود. اگر با وجود این غریزه مخالفید لطفا به پست کشش جنسی رجوع کنید

1 comment:

Anonymous said...

والا چه عرض كنم ! به هر حال نبايد سخت گرفت زياد انشالله كه بلا دوره !!