Tuesday, March 08, 2005

همه وبلاگها باید صوتی بشند. من الان یک عالمه با بازدهی بالا برنامه نوشتم و رادیوی این هفته بلوچ رو هم گوش کردم. هم به کارم رسیدم و هم به امر خطیر وبلاگ خوانی. اینطوری آدم به خودش هم بابت وقت تلف کردن فحش نمیده و تازه وقتی تو خونه تنهایی خیلی هم میچسبه. هرکدوم که میتونین آستین بالا بزنین که خیلی کار خوبیه.

میشه یکی به صورت دور از شما خر فهم به من بگه چه جوری باید با پالتاک کار کنم؟ چی لازم داره؟ راستش تنبلیم اومد برم گوگلش کنم گفتم بعضی از شما حتما میدونید. رفتم تو مسنجرش اسم نوشتم(بعد از نصب). بعدش باید چیکار کنم؟

وقتی ایمیل دست جمعی میدین ادرس ایمیل ها رو توی BCC بزنین و بعدش توی قسمت To آدرس خودتون رو. این نکته چند تا فایده داره:
1. احترام به حریم خصوصی افراده. همه دوست ندارند ایمیلشون رو تمام دنیا بفهمند.هرچی افراد توی لیست کمتر با هم آشنا باشن این نکته مهم تره. اینجا توی دانشگاه زمانی که من کمک استاد(TA) بودم به ما به همین دلیل این نکته رو تذکر داده بودند و اصولا یه جورهایی قانون بود.
2. ادب و فهم شما رو میرسونه.
3. در عصر اطلاعات آدم بیخودی اطلاعات اضافه به کسی نمیده. چرا همه توی اون لیست باید بدونن که شما به کی ها این ایمیل رو زدین؟ یه ذره مرموز بودن اصلا چیز خوبیه.

No comments: