Wednesday, March 09, 2005

در منزلت زن! از دوستایی که زیر نویس انگلیسیش رو نمیتونن بخونن معذرت میخوام اما دیدم حیفه فیض نبریم همگی. اگه مثل امروز من برنامه ای که نوشتید اصلا کار نمیکنه و کیفتون هم با یه عالمه کارت مهم توش گم شده شاید بهتر باشه برای جلوگیری از حمله عصبی بعدا تماشا کنید.

چند ساعت بعد: میشه یه دیوار لطف کنید من سرم رو بزنم بهش؟ یه کار ساده رو یه روزه نمیتونم برنامه اش رو بنویسم. کارت هام پیدا شد. من دو دور شهر رو گشتم...به اداره پلیس و مهاجرت و بانک مجبور شدم زنگ بزنم که اطلاع بدم کارتها گم شده و آخرش یه ساعت پیش دیدم توجیب عقب شلوارمه!!! واقعا نمیفهمم چطور میشه که من 5 ساعت روی این ماتحت نشسته و درس میخوندم و *هیچی* حس نکرده بودم!پاشدم برم پیش ژوژ بی هوا دستم رو کردم توی جیبم که دیدم بعله... فکر کنم عصبهای کونم رو باید ببرم دکتر نشون بدم. فکر میکنین تو بیمه دانشجویی شامل بشه؟

No comments: